TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Monday 21 May 2012

semoga ALLAH memudahkan urusan die ♥


xtaw nak ckp mcm mn..tp aku rasa dah mcm2 benda jadi kat en.kepeng,,lepas satu,satu masalah yg datang..sedeh tgok diri die mcm tuh..kadang2 bile aku pikir balik,,klu aku kat tempat die,,entah lah,,aku pon xtaw la mcm mn..die pon sebenarnya xtaw ape yg die nk dalam hidup die..bak kata die..

" kadang2 abg tercari2 mana arah tuju hidup abg..abg xnmpk pon masa depan abg..
abg sedey sgt3.."

aku taw,,bukan die xcuba nk ubah hidup die..aku taw die dh cuba sebaik mungkin,,tp entahlah..mayb belum rezeki die tuk jd yg lebey baik dr sebelumnya,,tp aku percaya,,klu die usaha lebey ckit..insyaallah,,pasti ade jalan bg semua masalah ni..

sedey bile die ckp..die pon mcm org lain,,ade impian,,ade niat nk pkai kete n wat saving bagai...tp entahlah,,aku pon xtaw la nk ckp mcm mn..kita tggu dan lihat la mcm mn cara en.kepeng nk ubah hidup die..

td die ade ckp yg die dh ade keje kat kampung,,okey,,aku pon dh xdek masalah klu die nk keje kat kg..klu tuh la caranya leh buat die ubah nasib hidup die,,terserah kat die..aku sokong je dr belakang..die pon ade ckp,,klu makin lama die duk PD,,die leh jd giler,,hihi,,melampau tau...:)

eh??aku xtakot kah??xpk yg bukan2 kah??xjeles kah?percaye ke aku kat die??klu die balik kg..

okey..skng aku mls nk pk dah bnda2 mcm tuh..
dah xlarat nk pikir dah bnda2 yg mengarut tuh..
terpulang kat hati masing2...klu dh bukan jodoh,,
duk la sebelah umah sekalipon,,jumpa la sekerap mn sekalipon..
msj n calling la sampai berabis kredit sekalipon..
andai dah tertulis jodoh aku bukan ngan die,,
so,,terima je la..

ckin kau jgn takot,,
klu dah tertulis jodoh kau ngan die,,
duduk la jauh utara selatan pon,,
klu allah dh tulis die jodoh kau,,
akan bersatu juga kalian..

sekarang ni,,,aku biarkan je die buat ape yg die rasa terbaik tuk diri die..
die pon dh besar panjang..dah 25 pon,,rasanya die dh leh pkir secara matang..
so,,pe yg die nk buat..aku sokong je dr belakang.. :)

ape2 pon,,semoga ALLAH mempermudahkan urusan abg k.. :)
luv u.. 

2009 -baru balik dr kampung en.kepeng..



♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...