TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Tuesday 20 November 2012

we have been couple for 6 years


19 Nov 2012 genap 6 tahun aku ngan pais kawan..6 tahun tu rasa macam baru jer aku kenal die..n bukan senang nk mmpertahankan hubungan ni..rasanya dah mcm2 benda jadi,,alhamdulillah,,kami still bersama lagi,,datanglah org ke-3 ke,,ke-4 ker..xpe,,aku pejamkan mata jer..kalau dh jodoh,,kalau kau setia bagai nak rak pon,,klu dah tertulis,,jodoh aku bukan ngan die,,nak buat mcm mn,,so,,selagi boleh bahagia,kita just have fun je ngan hubungan ni..

percaya atau tak,,selama 6 tahun kami berkawan..adrul safais,tak pernah langsung amik kesempatan kat aku,,even die nk pegang tangan aku pon tak,,mgkin disebabkan tym 1st perkenalan kami,,aku dh bg beberapa batasan kat die,,so far n alhamdulillah,,die tak langgar lagi batasan yg aku kc..kdg2 ade la jugak die merungut,,kata nape die xleh wat mcm tuh..n bile aku dh explain kat die,,alhamdulillah,,dia sangat memahami..

kdg2 tu biasalah lelaki,,mmg kalah ngan godaan perempuan.n percaya atau tak,,sekarang ni aku berkongsi adrul safais ngan pompuan lain,,puiiii,,susah aku nk terangkan situasi sebenar..hanya aku,dia dan dia je yg tahu situasi sebenar..takpe,,kita tggu dan lihat ape kesudahan cinta kami ini :)

kami bukan jenis yang jumpa selalu,,lagi2 skng ni die dah balik perak..so,,jarak kami mmg beratus kilometer,,kalau nk berjumpa,,mmg kene redah highway punyer la,so,,kepercayaan,,bertolak ansur,,paham memahami sangat penting dlm situasi kami sekarang..JAUH DIMATA DEKAT DIHATI la konsepnya skng.. :)

ape2 pon aku harap hubungan kami ni akan menjadi manis dipengakhirannya,kalau sekiranya tiada jodoh aku ngan die,aku redha n aku dah bersedia sangat..n kalau aku ngan die berjodoh..alhamdulillah la..sekurang2 nya ALLAH dengar doa aku.. :)

nasib baik pakcik ni ingat tarikh anniversary kami..mmg pakcik ni fail bab2 ingt tarkh ni..

die buat aku terharu :')

**selamat hari ulangtahun per"couple" an awak**
**thanks tuk semua yang awak dah buat tuk saya selama ni**
**thanks cz jd sahabat saya,,musuh saya n PAKWE saya**
**thanks cz sudi bersabar ngan perangai yg yg macam2 ni..**
**thanks cz selalu ade disisi sy baik tym senang atau susah **
**sorry kalau saya selalu membebel kat awk <dah mcm nenek n mak awak> **
**sorry kalau sayan selalu curiga+soal siasat awak mcm PEGAWAI POLIS PENCEN**
**sorry kalau saya selalu wat awak terasa hati ngan PERLIAN saya..**
**hope hubungan kita berakhir ngan HAPPY ENDING..insyaallah**


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...