TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Thursday 1 August 2013

IFTAR wiff CADBURY at FULL HOUSE


salam 23 ramadhan..moment yang terindah dalam hidup bile kita dapat jumpa dengan insan2 yang kita sayang.. dalam dunia ni aku just sayang keluarga aku,,adrul safais ngan family die ngan mmbr2 rapat aku..bile dapat bersama ngan dorg..tu la merupakan moment yang sangat terindah.. :)

dah masuk 22 ramadhan,,baru la dapat jumpa ngan iftar ngan my besties!!even xckup korum,,tp okey la,,majoriti datang..kami lepaks kat full house sunway piramid..iftar wiff them buatkan ramadhan aku rasa complete sgt,,thanks korg.. :) thanks esah cz terpaksa nk redah jem sbb kne amik aku,,thanks zarynie antar aku balik umah,thanks ohm sbb buat impian jadi kenyataan,,nk makan pavlova..haha..and lastly,,thanks semua cz sudi makan kek batik ngan kuih2 raya i,,hahaha

sebelum nk g iftar tu,,amboiii,,sakan deme order mcm2 kat aku,,kek batik la,,kuih raya la,,sayang mmbr pny pasal..buat jer,ala,,xsusah mana pon an.. :)

bekalan untuk dorg.. :)
semalam kami beriftar kat FULL HOUSE..harga?boleh tahan la,,xlebih rm25 pon perperson..lengkap ngan air,buah ngan dessert..eh..menu kami semalam,,ade yg mkn western,,pasta..n ade gak yg makan makanan melayu,.pastu mcm biasa la,,xlengkap rasanya klu kuar ngan dorg,,tak gedik2 depan camera.setiap gambar ade ceritanya.. :)












ape2 pon,,thanks korg..sayang korg ketat2 la.. :)

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...