TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Sunday 20 November 2011

19 NOVEMBER 2011



19 november 2011,,

genap 5 tahun perhubungan aku ngan en.boyfren..tp nape aku rasa tahun ni paling byk benar cabaran dlm hubungan kami,,aku xtaw mn silap aku,,mayb aku belum cukup sempurna n terbaik kat mata die,,ermmm..

semalam,,en.boyfren langsung xdapat dikesan,,hanset beroff..langsung die xwish ape2 kat aku,,dah la xjadi kuar semalam,,okey fine,,tergamak die wat aku mcm ni,,#okeyFine!!!

tolonglah en.boyfren..aku sgt bersabar lagi buat masa ni,,klu makin lama en.boyfren wat aku mcm ni,,aku takot,,lama2 aku xboleh sabar dah ngan en.boyfren dah..tolonglah jgn nak terlalu uji kesabaran aku k,,aku xtawlah,,mn datangnyer kesabaran aku ni smpai aku boleh jadi sesabar mcm ni,,

THANKS en.BOYFREN COZ AJAR AKU ERTI KESABARAN..

aku pon manusia biasa,,aku pon mcm wanita biasa gak,,ade hati,,perasaan,,aku bukan selalunya nk jadi wanita tabah jer,,aku cuba nk pertahankan hubungan yg kita bina ni,,tp klu dari pihak aku je yg beriye..mmg xkan kemana pon hubungan kita ni..

so,,klu rasa2 en.boyfren nk hidup ngan aku,,tolonglah ubah perangai anda..ermmm..

ape2 pon,,HEPY ANYVESERY YANG KE-5..SEMOGA HUBUNGAN KITA KMBALI MACAM DULU,,MAY ALLAH BLESS US..=)

‎# Pretending to be happy when u r in pain is just an example of how strong u r as a person.

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...