TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Wednesday 2 November 2011

K E P U T U S A N M U K T A M A D




aku pilih tuk percaya kata-kata en.boyfren,,xpelah,,skng ni sng citer,,selagi aku xnmpk ngan mata aku Sendiri,,aku abaikan je la ape yg org ckp..aku pon xsemak otak,,,pasal dorg..aku yg biul,,aku yg pening,aku yg serabut..

xpelah,,lagipon aku dah lama knl en.boyfren,,so,,aku lg memahami en.boyfren kot..ape guna klu aku kawan ngan die lama2,,tp aku xpercaya kat die kan,,xpelah,,buat masa skng,,aku percaya kat en.boyfren,,xpelah,,aku yg dah wat keputusan ni,,segala kemungkinan yg berlaku,,biolah aku tanggung sendiri,,jatuh bangun aku,,aku sendiri yg tentukan,,aku hanya mmpu berSerah dan bertAwakal je la..=)

tp..ape2 pon thaks la kat "die" yg sudi nk bercerita psl en.boyfren kat aku,,aku hargai sgt2,,mayb skang bukan masa lagi tuk aku percaya kata2 orang lain..kamoo xpyh la riso,,klu betol jodoh akak bukan ngan en.boyfren,,satu hari nnt tuhan akan tunjukkan jugak..klu betol la ape yg kamoo ckp,,insyaallah,,kebenaran akan muncul jugak,, 

aku hanya mmpu doakan semoga kamoo ngan en.tunang bahagia k..kamoo dah nk kawen,,so,,just tumpukan kat majlis kamoo,,ape2 pon,,akak doakan dr jauh k,,=)



♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...