TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Saturday 17 September 2011

open house CKIN CADBURY


alhamdulillah,,hajat nk wat makan2 tuk member2 terlaksana sudah,,semuanya berjalan dengan lancar..thanks kepada mereka yg datang memeriahkan majlis dan melicinkan segala mknan yg aku masak semalam,,

by the way,,nk citer la..smlan an aku wat makan2,,95% mknn yg dorg makan semalam,,HASIL AIR TANGAN AKU SENDIRI OKEY..aku pon xsangka yg aku boleh msk tuk dorg..mayb bg korg biasa la an,,tp bagi aku yg baru nk blaja masak ni,,mmg amat luar biasa la,,hahahaa,,tetiba aku mcm rasa hebat,,hahaha

thanks la kat buku masakan yg abah blikan tuk aku tuh,,mmg sangat sedap la..hahahaha..semanag ni,,aku msk ikot buku resipi,,hahahaa,,

mmg best la smlm,,bile tgok org mkn masakan yg kita masak,,jgn ade yg sakit perut sudah,,hahahaa..

ape2 pon,,hepi sangat2,,tp sedey ckitlah,,encik boyfren xdpt datang..ermmmmm..


p/s:ngah terpikir2 lagi,,sapo yg block aku kat fb en.boyfren,,??kuang ajo betol,,nak mmpos agaknya,,cehhh

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...