TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Tuesday 13 September 2011

selamat pengantin baru NURUDDIN DAN ISTERI


ari ahad aritu,,sorg lagi mmb aku dah selamat bergelar suami,,ALHAMDULILLAH..semoga kalian kekal hingga ke akhir hayat..


yang bestnya,,dorg ni duk sebelah umah jer,,mmg xgadoh la nk balik raya an,,mmg syok la..dorg mmg secocok la,,sama cantik n sama padan,,klu mamat ni dgr aku puji die,,mau koyak seluar die,,hahahaa.

dorg xbersanding pon,,just ade silat2 n makan beradab..mayb sebab latar belakang family yang mcm alim an,,tu yg xbersanding kot..hahahaa

yg xleh blahnya..aku tnyla kat din..

"wei,,semalam ko bapa kali???"

din jawab..

"belum lagi"

aku mula lah blurrrrr..pastu otomatik aku cakap..

"wei,,ko apo yg belum lagi,,ko akad nikah bapo kali semalam???adooiii,,ko ni an,,pk lain jer..hahahahahahaa"

din terus gelak..

"bodoh ko ckin,,,aku ingt apoooo!!!aku akad sekali jer.."

mmg geng aku gelak giler la an,,xmnyabo sungguh kwn aku yg sorang ni,,adoyaiii..lawak2..hahahhaa..ape2 pon,,semoga korg bahagia k,,may ALLAH bless both of u..





♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...