TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Tuesday 20 September 2011

terkejut TENGOK NOMBOR!!!


seperti yg korg tahu,,aku dah stat blaja dah..tu yg jarang duk update blog tuh,,bz sngt an,,hahahaha,,kelas pack giler,,pagi petang siang malam,,kelassss jer,,,hahahaha,,koya ni..=p

ha,,aku an graduan diploma komunikasi an dulu,,n masuk dgree ni aku mcm tukar angin ckit la..amik corporate admin..n masa dip dulu,,mmg susah la nk nmpak nombor an,,mengira2 ni mmg xdok la an,,kami byk main teori jer...

tp tym dgree ni,,adoyaiiii,,aku main ngan nombor k,,add math,math,akaun,,aiyaaaa,,aku dh tggal bnda2 tu 5 tahun kot,,mmg matilah aku nk refresh semua balik an,,sakit pale otak ni,,lagi2 bile aku dikelilingi ngan adek2 yg pandai2 math,,adoiiii,,stresss giler,,,rasa macam nk g amik kos lama balik jer,,hahahaa

tp nak wat mcm mn,,dah aku yg pilih jalan mcm ni,,nk xnak,,aku kne la hadap jugak,,xper2,,YAKIN BOLEH jer,,budak stam pon leh wat,,xkan aku yg dip ni xleh wat an,,malulah an,,huhuhuhu,,xpo2,,hope segalanya dipermudahkan olehNYA..aminnnn...

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...