TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Monday 24 October 2011

bukan mengungkit,,saje nk berbicara..


tetiba teringt cerita dahulu kala..hahhaaa,,aku rasa ni kali pertama,,aku gadoh psl lelaki,,adehhh,,wat malu jer..dah tua2 bangka nk gado psl jantan,,aisehhhhh..en.boyfren sukalah tuh,,cz ade org gadoh psl die,,cehhhh..dush!!!

sebenarnyer.........

hihihi,,td baru pas stalker fB org,,hihi,,mmg dah jadi habit aku duk stalker fb org jer,,aku stalker fb mereka bukan sbb aku nk carik gadoh ngan mereka,,tp mcm dah jadi kebiasaan kot,,

bukan nk mnyibuk..mungkin aku saje je kot nak update perkembangan terbaru mereka,,tu bukan kire mnyibuk gak ker??hahaha..wat ever la an..aku xkaco dorg pon..huhuhuh..lgpon aku jarang bukak fb dorg,,kadang2 jer k..

alhamdulillah la,,ade dikalangan mereka yg dah nk jadi bini org pon,,so,,tahniah la tuk kalian k,,semoga kalian berbahagia k,,tp bagi yg xberbahagia sangat tuh,,hope "beliau" dapat cari insan yg sesuai k,,kepada yg sedang berbahagia,,aku titipkan doa buat kalian..^^

byk sebenarnya yg aku taw psl mereka,,tp biolah aku simpan saje,,mcm spy x aku???hahahah..aku leh jadi prosecutor ni..^^

xkisahlah,,korg nk gadoh ke,,ape ker..dunia ni kecik jer..last2 kita semua akan jumpa gak,,so,,xpyhlah nak disimpan dendam2 tu k,,lagipon korg duk satu tempat,,pusing2 pon,,korg akan berjumpa jugak,,mayb aku pon akan berjumpa korg gak klu jodoh aku pnjg ngan en.boyfren,,so,,xkan nk bertegang urat smpai tua an,,huhuhuh

ape2 pon,,semoga kita semua berbahagia selalu k,,klu ade slah silap dari pihak aku,,harap diampunkan la,,aku pon dah lama maafkan korg..k,,see u soon...=)

p/s: rasa lawak plak bile ingt cite lama balik,,adeh...mcm budak2,,hahahaaa

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...