TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Saturday 1 October 2011

KISAH PENSIL & PEMADAM




Pensil: saya minta maaf
Pemadam: untuk ape? awak tak buat apa2 yg salah pon... ...

Pensil: saya minta maaf sbb awk cedera disebabkan saya.Setiap kali saya membuat kesilapan,awak sentiasa ada untuk saya.Tetapi apabila awak membuat kesilapan saya tiada.Awak akan kehilangan sebahagian daripada diri awak.Awak akan menjadi lebih kecil dan kecil lagi setiap kali disebabkan kesilapan saya.

Pemadam: Itu betul,tapi saya tak kisah.Awak lihat,saya telah dilahirkan untuk melakukan tugas ini.Saya telah dibuat untuk membantu awak pada bila2 masa awak melakukan sesuatu kesilapan,walaupun satu hari saya tahu yang saya akan hilang dan awak akan menggantikan saya dengan yang baru.Saya sekarang gembira dengan tugas saya.Saya tidak suka melihat awak sedih,dan saya berharap awak dapat teruskan perjuangan hingga ke titisan karbon terakhir.

**Inilah namanya persahabatan sejati tapi sayang,pensil dan pemadam yang dapat berfikir macam tu...susah nak jumpa manusia yang berfikir macam tu sekarang nie...=)



♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...