TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Sunday 23 October 2011

H A P P Y ... ^^


aku gembira sgt ari ni,,

sebab ape??

sebab..pagi2 lagi ade org wat aku tersenyum riang,,

siapa ??

mama ngan en.boyfren la..

dorg wat ape???
mama pg2 lagi dah perli2 aku,,tny aku dh mkn ker blum,,die taw anak die kat hostel mesti xsarapan,,so,,mama saje la nk wat aku jeles an,,mentang2 dorg mkn sedap2 kat sane,,yg aku ni???mkn meggi ngan biskut jer..^^

en.boyfren lak,,pagi2 lagi dah nk wat lawak senget lak ngan aku,,aku drpd nk marah die,,trus xjadi nk marah,,aiyaaaa..pastu kami siap berweb cam lagi,,masing2 batak la cz 1st tym guna webcam kat FB,,hahahha,,lepas rindu sudah..^^

lagi???tu je ker???

ha,,lagi satu,,aku hepi sgt cz hujung minggu ni aku xdek keje langsung,,asignment xdok,,so,,keje aku cuti ni,,mkn,,tdow,,on9 n tgok citer,,hahahaha,,alangkah indahnya hidup ni,,hihihihih..

ape2 pon,,arini,,aku HEPY sangat2,,thanks korg,,luv u lor,,^^


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...