TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Thursday 26 January 2012

SURAT CINTA MONYET


eh,,korg penah ade cinta monyet x??
aku rasa semua org penah rasa pngalaman cinta monyet..

cinta monyet tu bukan bermakna kita kapel ngan monyet yek,,
maksudnya cinta tym zaman kanak2 la..

aku pon xterlepas gak merasai pengalaman cinta monyet ni..
hahahahaa
nk cerita ker??
xpayah la,,
bio aku je yg ingt PENGALAMN TERINDAH TUH..

ni ha,,
sebenarnya aku nk tunjuk kat u'olls surat aku ngan die tym zaman cinta monyet kami..

klu diikutkan..
umur surat ni dah 11 tahun kot..
yela..dr aku drjah 6 smpai skng aku simpan surat ni,,hahahaa

p/s: sila abaikan penggunaan bahasa yek,,maklumlah,,zaman kanak2,,lain la gaya penulisannya,,hahaha

drpada kertas ni berbau wangi lavendar..
smpai kertas ni dah bau ape dah,hahahaha

ape2 pon..
kenangan biolah jd kenangan..
yg penting masing2 dah bahagia..

#okeyThankYouBye



♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...