TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Tuesday 17 January 2012

TRANSFORMASI DIRI



tetiba terdetik kat hati ni..
smpai bile aku nk jd mcm ni..

bile dah selalu tengok org meninggal..
sedikit sebanyak wat aku jadi takot..

takot ngan kematian..
kematian akan menjemput kita pada bile2 masa jer..

xsemestinya dah tua baru kne pk psl mati..
skng ni pon sebenarnya ALLAH boleh tarik nyawa kite..

kadang2 terpikir,,
 byk sangat dosa aku kat dunia ni..
kadang2 pernah terpikir tuk berubah jd yg lebey baik dr sebelum ni..

nk jadi baik xsemestinya nk kne bertudung labuh bagai..
cukup sekadar jaga solat dan..
AMAR MAKRUF NAHI MUNGKAR..

tuk langkah pertama..
aku cuba tuk memperbaiki tingkah laku aku,,cara pemakaian,,cara percakapan..
sebenarnya kita kne perbetulkan yang dasar dulu..
baru leh perbetulkan secara keseluruhan..

kdg2 mungkin perubahan yg total ni akan makan masa,,
tp sekurang2 nya aku cuba untuk berubah..

ckin,,
ko persetankan ape yg org akan ckap..
ko pikir,,
ape yg ko lakukan ni,,
insyaallah akan mendatangkan kebaikan tuk ko k..^^

ya ALLAH,,
sesungguhnya hambamu ini ingin memperbaikin dirinya..
engkau permudahkanlah urusannya..aminnn


14 JANUARI 2012
aku kehilangan nenda tercinta..
semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang yang berimaan..

AL-FATIHAH..




♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...