TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Monday 9 January 2012

TAWAF SATU MID VALLEY



seyes,,semalam mmg letih la..
tp seletih2 aku tuh,,letih lagi member aku tuh..

datang dr jauh semata2 nk bli barang tuh..
pastu g balik hari lak tuh..
tp aku rasa serba salah sgt,,cz barang tuh xdek pon kat MID tuh..
nmpk sgt muka hampa die..

sangat tak sanggup untuk dilihat..

korg bygkan,,
kami pusing satu mid valley,,
semata2 nak carik "barang" tuh..
adoooiiii..

mid valley tuh dh la besar gajah..
mmg kami tawaf satu mid la,,
kaki aku yg xbrapa betol ni pon,,
mulalah nk membengkak..

mmbr punyer psl..
gagahkan jugak kaki ni..

dlm duk sebok2 duk mencari barang tuh,,
sempat gak la die citer masalah die kat aku,,

walaupon aku xmmpu nk bantu selesaikan masalah die,,
sekurang2yer aku leh jd pendengar yg baik..huhuhu

erm,,sgt3 kecian kat die..
ape masalah die??
erm,,bio aku je la yg tahu..
private and confidential okey..

eh,,yg aku perasan sgt,,
JANTUNG aku dh xberdup-dap tym jumpa die,,hahahaha

tu maknenyer..
okey,,aku dh bebas dr die,,hahahaha..

tp yg xleh blahnyer,,
tym kuar semalam,,
kami pkai baju sama kaler..
itu xdisengajakan okey,,hahaha

okey ckin!!
STOP IT k,,

ko dah de pais..
die pon dh ade aweks..
masing2 dah bahagia ngan kehidupan masing2..

bahagia ke kaedahnyer??hahhaa

SYABAS la ckin!!!

barang ni la yg kami duk carik,,adehhhhh,,
awatlah awek kamoo duk mngidam benda ni,,aiyooo




♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...