TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Sunday 8 April 2012

al-fatihah tuk arwah abah en.BF



daripada ALLAH kita datang 
dan kepada ALLAH jua kita akan kembali..
takziah aku ucapkan kat en.BF atas kehilangan abah tersayang..
sesungguhnya ALLAh lagi menyayangi arwah abah..:'(

pukul 12 lebey mcm tu la..
abg no tepon aku gtaw yg abah en.bf dah meninggal..
mula2 en.BF ade kol aku,,tp aku xangkat..
bile aku tepon die balik,,trus xberjawab..

aku terus bergegas g HKL ngan daus..
thanks daus cz antar aku g sane..
sampai je sane..aku rasa mcm nk peluk jer en.BF..
aku taw,,die mesti ngah sedeh giler,,
ngan mata die yg sembab..serius aku sedeh giler tgok en.bF..

abg no ckp abah en.BF meninggal cz jangkitan kuman dalam darah..
lepas arwah kene potong kaki,,
arwah kne antar kat HKL cz nk tukar batery dlm badan..
xsangka pulak jd mcm ni..ermmm..
aku sempat gak suh en.BF sedekahkan yaasiinn kat arwah abah.

esoknya aku,abg no ngan acik en.bf balik kg,,
tp yg terkilannya cz xdapat nk tgok arwah cz masa kami sampai arwah dah selamat dikebumikan..
ape2 pon,,alhamdulillah semuanya selamat..

1st tym aku tgok en.bF nagis gile2,,
mayb die dah xtahan sgt kot,,
aku yg tgok ni pom mcm tergamam..
aku ckp kat die,,xpayah nk rasa bersalah sgt cz die pon dah jalankan tggungjawab die sbg anak..
lgpon seminggu tuh die duk pulun jaga abah die..
so,,xdeklah rasa terkilan sgt..
tp lumrahlah klu kita bersedih atas kehilangan insan tersyg..
tp kematian xharus diratapi..

aku rasa terkilan gak cz aku ingt nk p umah en.BF cz nk melawat abah die..
xsangka aku jumpa abah en.bf dlm keadaan mcm ni..
tp ape2 pon aku sempat gak jumpa arwah tuk kali terakhir,,

ape2 pon,,aku rasa mcm gembira sgt cz aku ade disisi en.bf  disaat die perlukan someone
 tym die dlm kesususahan..
ape2 pon aku dh buktikan kat enBF yg aku boleh ade disisi die tym die susah n senang..
alhamdulillah..:)

sayang,,kamu jgn riso okey,,sy akan sentiasa disisi kamu disaat kamu senang atau susah..
sy tau kamu memerlukan sokongan drpada org yg kamu syg..
jgn riso,,sy sentiasa ade ngan kamo k..
luv u syg..



♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

2 comments:

  1. takziah...tuhan lebih syg kn dia..lepas tu mak jimmy meninggal,semua rase sedih..hmmm..bila kehilangan ayah atau ibu..mmg sgt berat nk terima..sy dh rasa..be strong!

    ReplyDelete
  2. thanks dyra bg pihak pais..ha,tu la..pais ckp esoknya mak jimmy lak meninggal..ntahla,,xtaw nak ckp ape,,hanya org yg pernah rasa kehilangan je yg tau ape yg dorg rasa..hanya dyra ngan pais jer yg taw ape yg korg rasa..akak hny leh bg semangat kt die dr blkang jer,,tp ape2 pon korg mmg tabah.. :')

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...