TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Tuesday 10 April 2012

en.kepeng dan cik tombam


 "ayang akan jadi isteri abang yang sah 1 hari nanti..insyaallah dan abg janji "

"abg sentiasa ada impian dari dulu lagi nak bersama ngan ayg sampai abg mati "

6 tahun perkenalan kami..
kadang2 aku terpikir,, 
xboring ke die ngan hubungan yg terlalu lama ni..

 zaman kanak2..muka masing2 xboleh blah.. :)

daripada aku sekolah,,sampai aku dah amik diploma n degree..
die sentiasa ade ngan aku..
daripada pais belajar,praktikal,hidup susah n alhamdulillah sekarang dah berjaya ckit..
aku sentiasa ade ngan die..

semua perubahan aku,,die dah tgok..
segala perubahan die berlaku depan mata aku..

alam bas,,tym ni 1st tym nak balik kg pais..ade majlis cukur jambul
hitam sungguh pakcik ni,,maklumlah,,ukur tanah dulu

mmg susah aku nk cerita semua tuh..
hanya org keliling aku je yg tau mcm mn susah kami dulu..
berutus surat,,bergayut kat public phone,,cinta jarak jauh lagi..aiyooo
semua tuh mcm satu pengalaman terindah tuk kami..

at KUIS.. baru balik dr kg pais.. :)
ramai org ckp yang jgn kawan terlalu lama..
takot hubungan ni terputus di tgh jalan..
mmg kita akan frust tertonggeng..

aktiviti wajib tym dating,,karoke tym :)
ntah la..
aku pon xtaw la sejauh mana hubungan kami ni..
tp yg aku taw,,aku xmain2 kapel ngan die..
mmg aku bercinta untuk bawak sampai ke kawen..

tempat wajib tym dating..THE MINES SHOPPING FAIR..byk kenangan kat citu..
serius,,
mmg mcm2 sgt yg jadi kat hubungan kami ni..
dr satu masalah ke satu masalah..
kdg2 aku sendiri rasa xkuat nk teruskan hubungan kami ni..
tp aku xtaw lah,,
mn datangnyer kesabaran aku dalam mengharungi semua tuh..

thanks abg cz datang tym ayg konvo..kenangan terindah sgt..:)
ntah la..
susah aku nak ckp ape yg terbuku kat hati aku ni..
yang aku taw skng ni..
aku nk jd sebahagian dr tulang rusuk adrul safais..insyaallah..
ape2 pon jodoh pertemuan ajal maut ditgn tuhan..
semoga semuanya berjalan ngan lancar..

AMINNN.. :)

BARU LEPAS MENYUMBANGKAN SUARA..
MUKA MENGADA TAW EN.KEPENG NI..:)


"Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah"




♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

4 comments:

  1. aminnn..hubungan yg halal lg baik dr mcm ni..:)

    ReplyDelete
  2. cpt2 kawin...sy pn nk amek berkat ;)...nailah tggl bper hri je lg hehe

    ReplyDelete
  3. akak restu okey hubungan kami,,akak jgn marah2 kat die k,,cian kat die..:) aku nk g kenduri nailah la ni,,wajib amik berkat tau.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...