TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Wednesday 25 April 2012

ngidam MAKANAN KOREA



setelah sekian lama duk "mengidam" nak makan makanan korea.
akhirnya tekak aku ni dapat gak la merasa makanan korea..
td g la gedik makan mknn korea kat SEOUL GARDEN ngan jepp,yatt,fayad,bob,amal n ratna..
sampai ponteg kelas bagai kannnn..hikhik
aku ni pon nasib baik ade org blnja..
klu x,,mmg xlah aku nk g kan..hihi

semangat taw masing2 duk mencekik,,
mmg xrugi la bayar 23 hgget pon.. :)

sedap ker??
seyes aku ckp,,sedap lagi masakan melayu..
tempoyak ngan sambal belacan tetap menjadi pujaan HATIKU,,:)

masing2 menikmati makanan korea dgn rakusnya..
terpancar kepuasan kat muka masing2,,hahahha
kimchi??daging panggang??samgyupsal??
aiyaaaaa...seyes,,biasa2 jer..
makan kadang2 boleh la.,kalori byk beb..hahahhaa

aksi manja fayad oppa ngan ckin unnie..hihi
tym makan semua senyap,,hahaha

kami makan sampai lebam,,
maklumlah,,buffet an..makan la sampai muntah..hahahhaa
mmg xrugi bawak dorg,,hihi

pastu dah makan,,
kami g buang lemak pulak kat tempat boling..hahaha
yg xleh blah nyer..kami main 2 game..
dua2 game kot aku mendahului dorg,,
kirenya aku la juara..hihi
nak kata terer??
aku xdeklah reti main sgt kot,,hahahha..
tp klu main ngan en.kepeng pon aku menang kot,,hikhik..

bowling tym..
sesi membakar lemak.. :)
mmg meronggeng sampai kemalam la kannn..hihi
ape2 pon..duit aku mmg byk kuar..
kene mintak abah duit k..hahaha :)



♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...