TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Wednesday 20 June 2012


arini besday en.boyfren..
tapi aku xprepare ape2 pon..
tak dek kad birthday,,xdek hadiah,,xdek wish besday pon untuk die..
kalau aku wish pon,,mayb malam nnt kot..
biolah aku jd org yg last wish kat die..:')

tak tau lah kenapa..
aku mcm xsemangat mcm dulu la..
mayb sebab kepala duk tepikir mesti die ngah celebrate ngan org lain..
lg2 skng ni die de kat kampung an..
so,,mmg xdek mood langsung nk buat ape arini..

okey byeeeee...:)



heppy besday syg..
semoga panjang umur n murah rezki..
may ALLAH bless u..
semoga tahun ni dan tahun2 akan datang lebey baik dr sebelumnya..
semoga kamoo diberi kebahagiaan n kejayaan dunia n akhirat..
insyaallah.. :)



♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

4 comments:

  1. sedih dgr cite ko...sabarlah. dy mmg tgh celeb ngn org laen tu. tgu la turn dy celeb ngn ko plak ek..wahahahha

    ReplyDelete
  2. anak omar,,ko suka nak carut aku kannnn...hahhaha,,ko mmg nk wat aku jd monster kot,,hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...