TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Friday 1 June 2012

biler CIK CKIN dah buang tebiat.. :)


firstly..
aku jarang masuk library kat USIM ni..rasanya satu sem leh kira je bapa kali aku jejak library..klu masuk library pon mayb sbb terpksa contohnya ade kelas kat librray or ade discuss kat sane,,klu saje2 nk blaja kat sane,,mmg taklah kannn..harap maap la..baik blaja kat bilik jer,,leh baring2 smbil belajar kannnn...bile dah masuk library,,mulalah jd mcm ni..hihi
-
-
konon2nya pelajar cemerlang,gemilang n terbilang la tuh,,hahahha,,propa je kau jahhh

bile kakak2 abiskan waktu kat library,,bergambar je lebey,,studynyer xseberapa pon,,hihi..

secondly..
"benda" yang aku jarang sngt buat sebelum ni..tapi skng aku dh berjinak2 ngan "benda" tuh..sejak2 duk umah sewa la..dah lama kot aku xnaik "benda" tuh..nak tau ape??ni la padahnya klu nk merempit sangat..hahahha

xpayah tertipu ngan pic ni,,ni propa jer,,xbergerak pon moto ni,,gomik je ni,,hahahahaa

dah lama sebenarnya aku xnaik moto,,rasanya last aku naik moto darjah 6 ke form 1..pastu mmg xnaik dah la..bile dh lama xnaik,,mmg jd mcm takot la an..aku bukan belagak xnak naik moto,,tp bile tgok byk excident yg melibatkan moto,,aku jd takot sangat..mmg la klu nk excident tu naik ape pon boleh,,tp sebagai langkah keselamatan,,mmg elakkan la naik moto..hihi....

thirdly..
xdek pape dah sebenarnya,,saje je nk tunjuk pic en.kepeng tym die kat tempat keje..en.kepeng sy sgt smart bile die pkai baju keje die tuh,,hahahaha..**perasan..

poyo x en.kepeng kite ni??hihi..en.kepeng sy dh hitam ckit,,cian kat die,,maklumlah,,keje tgh panas kannn..hihi..

okey2,,dah xdek bnda yg nak dimerapukan..
nk smbung tgok rooftop prince balik,,daaaa..





♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...