TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Thursday 28 June 2012

release tension lepas exam...:)


baru balik main bowling kat seremban..syok2..:)
release tension lepas exam...
lepas sebulan berhempas pulas an..
akhirnya..alhamdulillah,,:)


thanks to en.afif adam cz bwk kami g main bowling..
lepas gak la 3 game,,LETIH!!!


sakit tgn2 aku main bowling,tp serius bestttt bangat.. :)
lepas gian nak baling bola bowling kot..
ni,,aku de azam kot nk beli bola bowling satu..
leh x nnt dlm antaran aku,,aku nk soh en.boyfren kc bola boling??hahaha




pastu aku dah makan dah KFC yg kat TV tuh..
mngidam bagai nak giler..
meleleh2 air liuqqqq..
tapi bile dah dapat???erm,,,mcm tu je pon,,hahahhaa
xdeklah sedap sgt pon..khikih..:)





♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...