TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Wednesday 27 June 2012

NO BUKU-BUKU okey :)


dengan ini saya ingin mengisytiharkan..

BAHAWASANYA SAYA..
NOR ASYIKIN BINTI KAMIS 
no.kad matrik 1101832..
pelajar UNIVERSITI SAINS ISLAM MALAYSIA
jurusan PENTADBIRAN KORPORAT DAN HUBUNGAN..

telah berjaya menamatkan sesi pengajian semester 4 dengan jayanya..
dengan ini saya mengisytiharkan..
bahawasanya saya tidak akan menyentuh sebarang buku2 ilmiah selama 2bulan ..
saya akan merehatkan kepala otak ni serehat-rehatnya.. :)
yehaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!!

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...