TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Tuesday 14 August 2012

berkat ramadhan..


alhamdulillah..berkat bulan ramadhan,,yg bergadoh bagai nak rak,,akhirnya dh berbaik,,yelah,,dulu dorg BFF an,,then ntah mana silap mereka,,mereka jd musuh kejap,,then..skng dah baik balik,,ha..baguslah tuh,,tak elok kome nk bermusuh-musuhan..kome penah tidow sebantal,lepak bersame,,xrasa janggal ke tetiba kome nk bermusuhan??dh la umah dekat2 an,,kome pon dah besar an,,xpayah la nk gadoh2 sgt okey..pasni kome dah berbaik,,komen jgn nak hentam2 aku plak,,aku dah xlarat dah ngan drama kome tuh..kome g la hidup ngan life kome k..haha..

rasa mcm lawak je bile ingt2 balik,,yg si A hentam si B,,yg si B hentam si A..yg jd mangsanya aku lah,,ntah sape yg betul sape yg salah,,masing2 nk bukak pekong mmbr masing2..xpelah,,benda dah berlalu pon,,jgn riso,,ape yg si A gtaw kat aku,,selamat kat tgn aku,,ape yg si B gtaw aku pon,,still selamat gak kat tgn aku,,ape akan jd klu aku bukak rahsia dorg??hahaha..ish..aku xlah sejahat tuh,,deme dah berbaik pon,,tu dh cukup..alhamdulillah..:)



p/s: kepada u'olls,,korg dh berbaik kan??pasni jgn nk hentam mmbr masing2 k klu bergaduh..xelok taw..rahsia mmbr,sepatutnya dipegang,,bkn dibocorkan..lps ni korg jgn nk hentam aku plak taw,,aku dh letih ni..peace...psssstt..dasatkan aku??semuanya aku taw..en.boyfren selalu ckp aku ni mcm polis,,semuanya aku leh taw..hihi..
♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...