TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Friday 24 August 2012

ingatlah insan tersayang :)


alhamdulillah..selamat sudah sampai dirumah..aiyoo..naik kebas buntut ni ha duk dalam kete,,ape2 pon sudah selamat sampai,,jalan mmg jem la kan,,maklumlah,,semua berpusu2 nk balik bandar..ape2 pon thanks to en.engineer cz temankan kite..eh,,bukan temankan ape k,,temankan msj jer..ntah ape ntah yg kami msj..kadang2 merapu sudah kami.die otw nk balik johor,,aku nk balik KL..same2 boring,,so kami pon berguraw senda la kejap...gatai taw..hope die selamat sampai umah gak..:)

alhamdulillah..tahun ni masuk tahun ke 6 beraya ngan en.boyfren..sedeh,tahun ni aku xg raya pon umah en.boyfren..selalunya aku xpenah missssss kot g raya umah die,,ape2 pon,,thanks kat en.boyfren cz dtg beraya kat kg ari selasa lepass,,suka sesangat,,maklumlah,dpt la lepas rindu kat die,,gatai lg..:) siap bawak dodol lg,,tu pon sbb mama yg nak..n yg paling best,,untuk kesekian kalinya,,aku berjaya gak bg en.boyfren makan masakan hasil dr air tgn aku,hihi..msk laksa je pon..sikit punyer byk die komen,,citt..:)

okey,,setakat ni dulu bebelan den..nnt esok lusa,,i post entry psl raya okey,,siap ngan pic lg..okey..selamat malam,,:)
♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...