TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Wednesday 8 August 2012

cinta jarak jauh


akhirnya en.BF balik jugak ke kampung halaman..sedeh??mmg la aku sedeh..sebab ape aku sedeh??bukan sebab aku jauh dr die n nnt payah nk jumpa okey.bnda tu aku xdeklah kisah sgt pon sbb tym die duk PD pon,,kami bukan jenis g selalu nk g dating pon..so,,xdek effect pon klu die nk duk ceruk mana sekalipon.. aku sedeh sbb die balik sane xgtaw aku pon,,tup2 die dah balik kampung,,aku taw pon sbb mak die kol aku,,

kalau iye pon,,datang la jumpa aku dulu ke,,ape ker,,dah la die dh janji nk bukak pose ngan aku la..nk beli beg tuk aku la,,kasut la,,last2,,die dah balik kampung,,aku rasa nk tumbok2 je die kan...n lagi satu benda g buatkan aku semak perut,,dah die balik kampung,,dah tentu2 pompuan tuh suka kan..yelah,buah ati pengarang jantung die dh dekat ngan die,,kang mulalah mengedik 2 org tuh..en.BF soh aku percayakan die,,kaedahnya skng,,boleh ke aku nk percayakan die mcm dulu lepas ape yg die dh buat kat aku??

mmg la kepercayaan tu penting dlm hubungan jarak jauh ni,,tapi??erm,,payah aku nk ckp..klu boleh aku mmg nk percayakan die..tp lepas ape yg berlaku,,paah aku nk letakkan kepercayaan 100% kat die dah..tp tu xbermakna aku xpercayakan die langsung..:)



xpelah..xkisah la,,aku malas nk semakkan kepala aku,,just think positif..klu kami berjodoh,,terpisahlah jauh manapon,,die tetap akan jd milik aku,,klu xberjodoh,,even duk sebelah umah pon leh putus maaa...apepon hope en.BF dapat kerja yg elok2 kat sane,,jgn die buat perangai lama die balik udah la,,mati aku nnt..klu die jd mcm dulu balik,,mau aku tggl je mamat tuh,,g la kat si gee tuh ha,,hihihi..k..ape2 pon,,I wish u all the best k,,n gud luck..


p/s: teringat tm 1st year kapel.mcm ni la keadaan kami,,sorg kat KL,,sorg kat PERAK..tp tym tu yg jadi payah sbb kami xdek phone,,skng ni teknologi dah canggih ma...so.no hal la..lgpon leh 3g maa..ape2 pon..semoga kami berdua bertabah,,bismillah... :)

cincin kapel kami,,dah 4tahun kot pkai cincin ni,,hihi :)


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...