TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Tuesday 8 March 2011

BEG LAGI !!!!suker2,,=)


tadi,,ngah syok2 duk layan FB,,tetiba,,"pitttt2..",,abg POS LAJU pon smpai,,so,,dengan bangganyer aku pon berlari2 anak berjalan ke pintu,,hahahh,,BARANG AKU DAH SAMPAI,,hahahah,,suka2,,
pos MALAYSIA..
biler aku dah amik barang tuh,tetiba rasa malu plak,,xpsl2 free2 jer ABG POS LAJU nmpak aku bertongkat,,nsb baik die xtny mcm2,,hahahaa..aku pon smngat la bukak beg tuh,,n xsangka2,,akak MARSYA bagi aku beg free,,hahahaha,,dan secara tiba2,,beg aku dah jadik 2 BIJIK,,hahahaha,,suker gilerrrrrrrrrrrrrrr..hahahahha..
beg sling..
ape ntah nm beg ni??longchamp kot,,hahaha

xsbar nk paki beg baru,,beg yg lama pon xterpakai lagi,,ni di kira memBAZIR ke ha??huhuhuh..aku bukan xnak pkai,tp keadaan xmngizinkan aku nk pakai beg tuh,,tggu aku sehat dulu k,,nnt ade masa nnt,aku letak semua pic beg aku k,,hahahah,,just untuk tatapan umum jer,,

suker gilerrrrrrrr...


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...