TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Monday 7 March 2011

WALAUPON SAKIT,,SHOPPING TETAP CAM BIASA..


org ramai ckap.."wah ckin,,wet PTPTN ko mesti xluak an cz ko xleh nak JALAN,,",,hahahha,,xdok maknanya,,wet aku tetap berjalan seperti biasa,,dah nama pon pompuan an,,so SHOPPING ngan WANITA "BAGAI ISI NGAN KUKU","BAGAI AUR NGAN TEBING"..hahhahaha,,buktinya skng,,klu kita xmmpu nak cuci mata kat SHOPPING COMPLEX,kita leh cuci mata SECARA ONLINE,,mudahkan,, hahahhaa,,

giler shopping!!!

so,xdek sebab pon aku xleh shopping WALAUPONNNN,,<kaki ngah tempang skng>,,kalau dikira2 tym sepanjang aku sakit ni,adoi,,byk gak aku abiskan wet tuh shOPPING on9 ni,,aiyaaa,,betul kata org,kalau sekali dah mula shopping on9,,mmg KETAGIH dow,,aiyaaa,,so,korg yg xBIASA shopping ON9,xpayah la gatai nak p mencuba,,bmmg MNYESAL la korg nnt,,hahhahaha,,antara barang2 yg slamat aku dah bli tym aku sakit ni,,hahahhaa,,MELAYANG WET AKU NOKKK..aiyaaa
beg ni baru order,,tapi xsampai lag,,hahahhaa

ni 1st aku bli on9,,balik jer dari hospital,,beg ni pon sampai..trus ilang semua rasa sakit,,hahaha

selendang yuna,,bli kat ARKED TUDUNG,,hahaha

barang pre-loved,,bli kat ZARYNIE AMEERA,,biasalah,,tolong mmbr yg xdok wet,,hahaha

so,,kesimpulannya,,POMPUAN MMG GILER SHOPPING,,so,kaum ADAm xleh la nak MARAH kalau GF or WIFE dorg suka shopping,,as long as dorg xabiskan wet korg,,tu dah cukup baguslah,,kalau x,mesti ramai kaun adam kat DUNIA ni leh botak kpala gara2 KAUM WANITA yg suka shopping ni,,hahahaha,,I LIKE SHOPPING!!!muuaaaahhhh



♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...