TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Sunday 13 March 2011

MY MR.TEDDY..


Haiii,,assalamualaikum..entry kali ni aku saje je la nak exposekan anak patung a.k.a mr.teddy aku ni..hahaha,,bagi dorg femes ckit,,tym kecik2 mama xdek lah nak blikan aku mr.teddy,,n aku pon xdek la nak layan teddy bear sangat an..dah besar gajah baru la terhegeh2 nak ber”tedy bear “ bagai..hahahaha..cam klakar lak..

1st tym aku dapat mr.teddy, mestilah org tersayang yg kasi..hahahaha,,tu 1st tym la aku mula berjinak2 ngan mr.teddy..tym tu si pais kaci aku kat KTM,,aimak,,malu giler rasanya,,dah besar gajah duk usung teddy bear,,aiyaaaa..malu giler kot tym tuh,,tp cam sweet lak,,hahahaha..THANKS ABANG..
dah buruk dah bear ni..huhuh,,nnt p dobi yek..
Teddy bear yg ke-2 lak aku dapat tym ari konvo..yelah,,selalunya tym konvo org bagi bunga..tp si pais ni bagi teddy bear lak..2 lagi,,satu kcik n satu besar,,hahahaha..sekali lagi aku usung teddy bear depan org ramai,,hahahaha..malu kot..ape2 pon THANKS ABANG..
topi tu shazana kaci..hahaa
huhuh..mr.convo
Pastu..sempena aku konvo gak,,ADIK AKU,,PYKA MUSTAFA KAMAL..bagi aku bear gak..MINI BEAR,,comey,,hahahha,,die bagi kat mines..THANKS SAYANG..

comey x??
SEMPENA BESDAY AKU YG KE 22,aku dapat 2 bear..yg pertama si HASRUL yg kasik..die kirim kat si pais..xsangka lak mamat tuh yg kasi,.,aku ingat si pais yg kasi,,nasib baik si HAS ade bagi kad wish,,kalau x,mati2 aku ingat laki aku yg kasi,,hahahahhaa..THANKS HAS..
reben siap..
Bear yg ke-2 adik PKA MUSTAPA KAMAL  yg kasi..huhuuhu,,wane putih bear tuh,,comey sangat..THANKS PKA.
luv u pka..
Kalau dikumpul2 semua bear aku,,leh wat “one happy family at home”..hahahaha..ape2 pon THANKS KEPADA MEREKA YG BAGI AKU MR,TEDDY tuh,,luv u’ollss,,MUUAAHHHH..

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...