TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Tuesday 8 March 2011

KONSEP RUMAH AKU DAN DIER..=)


rasanya xsalah an kalau kita merancang konsep rumah kita,,WALAUPON..rumah pon xnmpak tiang lagi,,hahahha,ntah la,,sejak akhir2 ni aku obses giler ngan warna MERAH HITAM,,rasa gabungan warna tu MELETUP sangat..I LIKE..klu boleh smua aku nak warna tuh,,kete,umah,laptop,anset,,klu boleh tema kawen pon nak warna tuh gak,,<berangan lebey ni...>..hahahha..

contoh konsep hitam putih,,hahahha,,adewet nak bli??hahhaa

setelah mendapat persetujuan dari kedua belah pihak..cheewwahhh,,kami dah rancang nak wat KONSEP UMAH KAMI WARNA HITAM dan MERAH..aimak..botak la pale en.SAPAIS kita,,hahhaa,,nak kne soh die carik wet banyak2 ni,,hahahaha..suke giler tgk umah PENYAMPAI RADIO,,si LINDA ONN tuh,,umah die mmg guna konsep hitam dan merah,,tgk la..umah die pon berjuat2 hengget,,aku ni??yg HADO..hahhaa
contoh katil hitam putih,,i like,,
contoh warna bilik tdow,,hahaha
contoh meja makan,,hahah,,class..
contoh barangan kat ruang tamu,,hitam gaya mutu keunggulan..
contoh TV dan KABINET TV..
contoh ruang dapor,,aimakk,,lawa giler..
contoh bilik tdow kanak2..
ahhahahhaa...memang berangan giler2 dah ni,,mau nak kne wat loan beribu2 kalau nak wat umah berkonsepkan camni,,hahahah,,xper,,yg penting..KITA MERANCANG ALLAH YG MENENTUKAN..ape2 pon USAHA TANGGA KEJAYAAN k..hahahha,,en.sapais kne bekerja keras ckit la..hahahhaha,,padan muka die,,best giler la kalau aku dapat umah camni,,MMG PUAS GILER okey,,smoga apa yg aku IMPIKAN MENJADI KENYATAN..

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

2 comments:

  1. hoho kin ko bknyer kt oversea nk furniture cmne hoho...masia lots of mosquito hehehe...bazir bli redsect jer hahaha....

    ReplyDelete
  2. aimak,,asal aku xleh prasan komen akak ni,,ala kak,,linda onnleh wat,,aku pon msti boleh punyer,,hahaha..nnt aku psg la aircond kat umah,,nyamuk xmasuk punyer la..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...