TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Friday 11 March 2011

FISIOTERAPI..lawak gilerr..


kaki dan TERAPI..
macam biasa lah,,aktiviti mingguan aku,,wajib g TERAPI,,nak cepat baik la katakan,,tp semalam cam klakar giler kot life aku,,dari aku nak p smpai balik,,adoi,,kul 6.30 dah bertolak dari umah,,aimakk,,jalan sesak giler baboon wa ckp sama lu,,walaupon aku xbawak kete,,tp aku yg stresss..
jalan sesak...
disebabkan abah ade meeting,so abah soh anak buah die,KOPERAL KHAIRUL yg hantar aku g hospital..yg xleh blahnyer,,mamat tuh dah la baru mai KL,n dan2 plak kami cam nak sesat la..dah la aku pon xtaw jalan an,,masing2 blur,,hahahah..tp nasib baik smpai gak kat HOSPITAL TUNKU MIZAN.,,alhamdulillah..
hospitalku,,umah keduaku,,
bile dah smpai tuh,aku pon naik la p lobi utama,,tup2 kat sne cam sesak cz ade menteri nak mai..aku mula nak mnggelabah cz xtaw nak ikot jalan mana..last2 ade la koperal tuh bawak aku g jabatan REHAB..naik wild chair bagai..segan aku..YELAH..AKU DAH BOLEH JALAN OKEY,,XPAYAH LA NAK B'WILDCHAIR bagai..
saya xperlukan die lagi,,hahaha
hahhaha..arini yg xleh blahnya,terapi aku sangat extreme..tp ape2 hal pon sebelum mulakan terapi,dorg sejukkan kaki aku ngan ais..
kaki ku dibalut ngan ais..

dalam ni la die letak ais..
btw THANKS TO ADIK SALAHUDDIN yg menterapikan kaki aku ni..abis die panggil doc PIOR BANGLA okey tuk kerjakan kaki aku,,aimak,,,doktor tu ajar aku berdiri guna 2 kaki,berjalan guna satu tongkat,berjalan tanpa tongkat n yg xleh blah die soh aku JENGKET kaki,,seriau rasanya,,maklumlah,slama ni aku bergantung ngan tongkat an,,tp doc tuh ckp "u can do it"..hahahhaa..budak tuh ckp lg 2 kali terapi aku dah boleh jalan,,hahahahh,,yahooooooooooo,,awal dari ape yg aku sangkakan,,i like..
wajah kegembiraan dah taw leh jalan..
ape2 pon yg penting tongkat sakti aku sgt berjasa kat aku selama ni,,i love u la tongkat,,hahahhaa
tongkatku,,kawan baikku..


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...