TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Monday 7 March 2011

MARI BERKENALAN DENGAN EMPUNYA BLOG,,=)


nama diberi NOR ASYIKIN BINTI KAMIS..mama dan abah dah sepakat nak lahirkan saya pada tanggal 27 JANUARI 1989..so,skng umur saya cam dah tua la..22 TAHUN gituh,,
pernah belajar di KOLEJUNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA SELANGOR (KUIS) dalam diploma KOMUNIKASI,



and now dengan xbrapa nak rela ati dah sambung blaja kat UNIVERSITI SAINS ISLAM MALAYSIA dalam bidang COPRATE ADMIN,,4 tahun nak bertapa kat USIM tuh..mereput la aku kat ctuh,,



sebelum masuk IPTA n IPTS ni,saya telah mendapat pendidikan setengah awal kat SEKOLAH AGAMA MENENGAH BATU 10..budak sekolah agama ni,,hahahha..sebenarnya baru nak berjinak2 ngan dunia blog ni..memandangkan ramai org duk sebuk nak wat blog,so..dengan x sengaja tercetusnya idea nak wat blog ni..hahahha.SAYA BUDAK BARU BLAJA,KALAU SALAH TOLONG TUNJUKKAN,,=).. mungkin wat permulaan blog ni agak klaka ckit,tp lama2 nnt insyaallah saya akan blaja ckit demi sedikit k..okey..that all..just nak gtaw latar blakang ckit jer,,SLAMAT BER"ENJOY" KAT BLOG NI YEK..=)
♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...