TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Saturday 23 July 2011

::: boleh tak kamoo cuti esok??? :::


erm,,esok nak g picnic,,so aku harap sangat en.boyfren leh ikot..die asyik keje jer,,kdg2 rasa ralat gak klu aku g jenjalan ngan mmbr die tp die xikot,,aku xtaw la samada  die marah ke tak klu aku kuar ngan kawan die,,aku penah la tny kat die,,die kata die okey jer,,xtaw la an,,tu la seboleh2nya aku nk die ikot,,barulah mcm best ckit,,ermmm,,xtaw la,,

Clip Art

petang ni nak amek mek esah ngan awek adek kat serdang,,pastu nk p pasar borong nk bli barang tuk bbq,,esok pg,,pas suboh kami dh kne bersilat kat daporrrr,,adehhhhh,,xbyk benda pon nk di buatnyer,,just nk masak bihun nk perap ayam n ape2 la yg leh diperap,,,hahahaha,,xsabar tggu esok,,

hari esok akan lebih bermakna ngan kehadiran si die yg tersayang,,,ermmmm...

Graphics

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

2 comments:

  1. alolo. ksiannye kamoo. eh follow aku tau :P

    ReplyDelete
  2. ai,,mcm mn lak aku nak follow ko wahai madu jngga..bagi nama blog,,>.<

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...