TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Wednesday 6 July 2011

::: semakin mengembang dan terus mengembang :::


gemok,,tembam,,chubby..adehhhhhhhhh..ni la hakikat yg aku terpaksa terima sekarang,,dari hari ke hari,,badan ni semakin lama jadi semakin mengembang,,

bukan aku xberusaha nak diet,,adehhh,,tp nk wat camne,,makanan tu yg menyeru2 panggil aku soh makan dorg,,hahahha..<alasan sngt x releven>,,aku kecian kat mereka,,hahaha

en,sapais dah mula perasaan ketembamam badanku,,adehhhh,,sebelum ni chubby la jugak,,tp skng ni mkn melampau kot,,ni klu mak mertua tengok,,mau terkejut beruk,,aigoooo..

adehhh,,ape harus aku lakukan,,otoke,,!!!! :(



♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...