TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Friday 29 July 2011

::: mimpi beg comey :::


salam ari jumaat,,penghulu segala hari,,,,smlm g masjid india ngan awek adek,,saje nk g cuci mata,,aku xbli apo2 pon,,aku just bli jam ngan purse jer,,mls nak shopping dulu,,nak tggu wet loan dari en,boyfrenz baru nk g shopping,,hahahaa..smlm aku just blikan tdong2 mama jer..

ermmm,,smlm nmpak beg comey,,ingt nk bli,,tapi wet xcukup,,aigoooo,,comey kot beg tuh,,i like beg wane kuning tuh,,sedeyyyy,,wet xcukup,,klu ade wet,,mmg aku dah rembat dah beg tuh,,ermmmm..

betol kata KAK SYIMA,,klu kita dh suka sesuatu tuh,,baik kita bli trus,,klu x nnt termimpi2,,hahahaha,,nnt nk g masjid india lagi,,mintak2 la beg tuh ade lagi,,xmhl pon beg tuh,,30hgget jer,,hahhaha...

"sabar ye beg,,nnt aku bli "ko" k,,"ko" duk kat ctuh diam2 taw,,jgn g kat tuan lain tau,,"ko" tggu aku taw,,dapat je wet loan,nnt aku bli "ko"...=) "

pose kat cermin tandas LRT DAMAI,,hahaha,,xsenonoh!!!!

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...