TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Tuesday 5 July 2011

::: EXAM ::: PENCURI HATIKU ::: GCB :::




aigooo,,kul 2:30 ni aku exam FIQH IBADAH dan MUNAKAHAT,,adehhhh,,takotnyer,,,terasa kehangatan exam tuh,,aku bukan apo,,aku takot aku jadi blurrr nnt,,nnt tym exam tu la segala vocab aku nk hilang,,ntah lari mn ntah vocab aku tuh,,,kang mula lah aku wat ayat sendiri,,adehhhh..



erm,,xpolah,,skng aku pasrah je la,,yg penting aku dah usaha,,padahal satu paper je pon,,tp stress die,,tuhan je la yg tahu,,ermmmm...

korg doakan aku yek,,semoga segalanya dipermudahkan olehNYA,,

en.sapais ckp semalam klu jadi petang ni die nk mai cni,,hhehehheh,,suka2,,tapi klu jadilah,,kita wait n see je la..



eh,,lupalak nak citer,,semalam pagi,,aku mcm mngidam nak mkn GCB,,hahahah,,pastu ptg tuh abg no blnja aku GCB,,hahahaha,,korg dapat bygkan tak,,bile korg dah mngidam sesuatu,,pastu korg dapat bnda yg korg idam tnpa diundang,,mcm mn perasaan korg??hahahhaha,,terasa diawangan la..aku pon menikmati GCB tu dengan KELAZATAN,,hahahaha..thanks BRO..



k la..i chow dulu k,,nak study jap..daaaaa

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...