TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Thursday 7 July 2011

::: hoorayyyyyyyy,,,CUTI SUDAH :::


wah,,bahagianya hidup,,setelah berhempas pulas kpala otak aku jawab exam,,akhirnya,,AKU DAH BOLEH BERCUTI!!!!!horaaaayyyyy,,boleh lepak kat umah,,tengok citer sampai lebam,,hangout ngan mmbr sampai lengoh kaki n so on la,,pendek kata,,aku mmg enjoy sakan la..hahahaha

owh,,lupa nk cakap..aku dah de "baby" baru,,mr.E71..hahahaha,,aku bli yg second jer,,bli kat cik zanariah..haahhaha,,impian aku sbnrnya nak bli BB,,tp disebbkan aku ni mngamalkan DASAR PENJIMATAN,,bli yg ala2 BB pon jadi lah,,ahahhaha,,

akhirnya,,berjaya gak aku pkai enset bosar gajah tuh,,hahahahha,,pasni,,ntah nset apo lak aku nak tukar,,adehhh,,bajet mcm kaya,,padahal,,???sengkek jer,,hahaha

ni la wanita,,hidup berpaksikan kepada nafsu semata,,hahahaha,,pantang nmpak benda yg baru,,nak menyoping sajo,,hahahahha..apelah nak jadi,,klu mcm ni la gayanyer,,gaji 10k pon x cukup..hahahaha..aigoooo..=)

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...