TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Saturday 30 July 2011

::: doa SEORANG WANITA :::



Aku berdoa utk seorang lelaki yg akan menjadi sebahagian dari hidupku
Seorang lelaki yg sungguh mencintai-Mu lebih dari segala sesuatuSeorang lelaki yg akan meletakkanku pd posisi kedua di hatinya setelah EngkauSeorang lelaki yg hidup bukan untuk dirinya sendiri dan berusaha menjadikan sifat-sifat-Mu ada pada dirinya

Seorang lelaki yg mengetahui bagi siapa dan untuk apa ia hidup sehingga hidupnya tidaklah sia-sia
Seorang lelaki yg memiliki hati yang bijak tidak hanya otak yang cerdasSeorang lelaki yg tidak hanya mencintaiku tapi juga menghormatikuSeorang lelaki yg tidak hanya memujaku tetapi juga dapat menasihatiku ketika aku berbuat salahSeorang lelaki yg mencintaiku bukan kerana kecantikan tp kerana hatikuSeorang lelaki yg dapat menjadi sahabat terbaikku dlm stp waktu dan situasiSeorang lelaki yg dapat membuatku merasa sebagai seorang wanita ketika aku di sisinya

Tuhanku...
Aku tidak meminta seorang lelaki yang sempurna,namun seorang lelaki yang tidak sempurna, sehingga aku dapat membuatnya sempurna di mataMuSeorang lelaki yang memerlukan dukunganku sebagai peneguhnyaSeorang lelaki yang memerlukan doaku untuk kehidupannyaSeorang lelaki yang memerlukan senyumku untuk mengatasi kesedihannyaSeorang lelaki yang memerlukan diriku untuk membuat hidupnya menjadi sempurna

Tuhanku...
Aku juga meminta,Buatlah aku menjadi wanita yang dapat membuatnya banggaBerikanlah aku hati yang sungguh mencintaiMu sehingga aku dapat mencintainya dengan sekedar cintakuBerikanlah sifat yang lembut sehingga kecantikanku datang dari-MuBerikanlah aku tangan sehingga aku selalu mampu berdoa untuknyaBerikanlah aku penglihatan sehingga aku dapat melihat banyak hal baik dan bukan hal buruk dalam dirinyaBerikanlah aku lisan yang penuh dengan kata-kata bijaksana,mampu memberikan semangat serta mendukungnya setiap saat dan tersenyum untuk dirinya setiap pagiDan bila mana akhirnya kami akan bertemu, aku berharap kami berdua dapat mengatakan: 

"Betapa Maha Besarnya Engkau karena telah memberikan kepadaku pasangan yang dapat membuat hidupku menjadi sempurna."
Aku mengetahui bahwa Engkau ingin kami bertemu pada waktu yang tepat Dan Engkau akan membuat segala sesuatunya indah pada waktu yang telah Engkau tentukan
Amin....Ya Rabbal 'Alamin

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...