TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Saturday 13 August 2011

♥♥ bazar larut malam a.k.a UPTOWN ♥♥


seyes aku ckp..semalam 1st tym aku kuar mlm n balik lewat mlm..tp ngan adek aku k,,ni semua gara2nk g uptown kat mines tuh la..adehhhh,,dah lama nk g sane sbnrnya,,tp xberkesempatan,,n memandangkan adek aku ngah kaya skng,,aku ajak la die g sane,,untung2 dapat la paw die,,ahhahaa

uptown mines autocity
skng ni mmg aku ngah sengkek gilor nak mati,,tp nsb baik adek ngan en.b0yfren ade,,dorg laburkan wet kat aku,,even xla beribu2,,tp berbaloi2 memandangkan aku suka bli barang yg murah2,,hahahaha

tetiba terpk,,klu selalu ade org labur wet kat aku,,mcm tuh,,aku sanggup kot nk belajar walau 10 tahun pon,,xpyh keje janji wet masuk!!!BOLEH??hahahahha...syok jd student ni,,cuma perah otak jer la..sudah!!!aku dah mula merepek,,,

mmg cuci mata la mlm td,,walaupon mcm takot2 ckit an,,yelah,,aku tgok,,org yg jual kat sane,,muka mcm nk menelan org,,adehhhh,,abg2,,sila senyum k semasa menjual..hahahaaa

seyes,,mmg aku memborong semalam,,hahahaha,,mmg xhengat dunia,,mcm uptown tu aku yg punyer,,ni la pompuan,,mmg betol la.

shopping ngan wanita,,BAGAI ISI NGAN KUKU

korg letak la kaum hawa kat shopping mall..sehari suntuk pon dorg sanggup duk sane,,tp kne ade wet la..jgn la kjam sangat nk soh kami kaum wanita ni WINDOW SHOPPING jer,,terseksa BATIN ni,,hahahaa

ok2,,stop membebel,,dah2,,aku nk g siap,,
ade date ngan en.boyfrenz...
k,,daaaaa...=)


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...