TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Sunday 14 August 2011

::: saya terkilan :::


ape perasaan korg klu korg dah smngt dah nak jumpa seseorang,,dah smpai pon kat tempat tuh,,tp at last xdpt jumpa,,even bayang pon xnmpk,???

adehhhh..mesti rasa sedey,,geram,,terkilan,,sadis,,semua lah bercampur baur..macam2 ade bak kata astro..adoiiii...


al-kisahnya begini,,ari sabtu aritu,,saya ngan en.boyfren nak g jumpa la,,dah la sikit punyer lama kami xkuar date,,pastu kirenyer smlm,,kami dah smngt la ni,,slalunya kami jumpa awal gak la..disebabkan en.boyfren terlajak tdow,,maka dgn itu kami pon jumpa agak lambat la,,dan disebabkan aku n dah terlebey cepat,aku pon gerak la g seremban,,dgn harapan dapat la jemput en.boyfren,,

korg pon taukan mcm mn rasanya klu naik komuter??mmg xsah la klu komuter tuh xmcm sardin an,,aku plak tymtuh xdpt tempat duduk,,so,,mmg aku diri la,,dengan semngt ni nak g jumpa en.boyfren..

bile smpai jer kat seremban,,en.boyfren kol..die kata mama kol die n gtaw soh aku balik cz makcik aku sakit...adehhhh,,taw x,,aku baru smpai n nk kne gerak trus balik serdang???dah la xdpt jumpa en.boyfrenz...mmg tym tu cm sedey pon ade la,,dah la seyes mmg aku rindu giler kat die,,nthen jadi cmni lak..adoiiii..

niat dihati nk tggu je en.boyfren kjap n nak la soh die tmn aku balik serdang,,tp memandangkan train g serdang dah smpai,,ngan nset en.boyfren yg sengal2 ubi tuh n susah aku nk bincang ngan die,,at last aku wat keputusan sendiri,,aku terus balik serdang ngan perasaan TERKILAN,,hampir menitik air mata aku ni dlm train,,adehh,,susah nk digambarkan perasan aku tym tuh..

n aku xtaw la apelah nasib aku tym tuh,,smpai kat kajang,,train pulak rosak,,nak mati aku duk dlm train tuh,,dah la padat,,rosak la tuh,,mmg xbernafas,,hampir 30 jam gak la aku terkandas kat kajang..aigooo

terpaksalah tggu train lagi satu,,n bile train dah smpai lak,,nauzubillah ramai die,,adehhhh,,stress aku,,dh la xdpt duduk,,ngan stress xdpt jumpa en.boyfren,,n tym tuh mmg rasa nak jerit jer,,malangnyer nasib aku tym tuh..

ha,,dkt train lak,,ade pulak org gadoh,,endon ngan melayu,,ntah ape yg dorg gadohkan aku pon xtaw..adehhhh,,sengal ubi betoll,,dah la ngah ramai org,,korg nk gadoh2manja lak kat cituh!!!

xabis lagi citer aku tuh,,dah smpai serdang lak,,kne tggu amam nak dekat 2 jam k,,DUA JAM..mmg lagi stress la aku,,adoooiiiii..bile mama dah smpai jer,,AKU MASUK KETE N TERUS TDOW!!!!

TDOW DLM KEADAAN TERKILAN, SEDEH, KEPENATAN dan macam2 lagi la,,,

PESANAN TUK EN.BOYFREN..SILA BELI KERETA SEGERA K,,KASIHANILAH AWEKMU INI..=)


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...