TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Tuesday 16 August 2011

::: KETUK-KETUK RAMADHAN :::


sejak 2 menjak ni,,aku mmg suka tgok citer masakan,,hahahaha..maklumlah,,skng ni dah mula berjinak2 ngan dunia masakan an,,hahahaha..maklumlah,,kne blaja msk skng,,kang laki aku mati kering lak klu kwen ngan aku,,

tp dlm byk2 rancangan masakan,,aku paling suka tengok "ketuk-ketuk ramadhan" (KKR)..aku xtaw la nape,,mayB rancangan tuh mcm sempoi kot,,ngan telatah sheila rusly yg klakar abis tuh an,,hahahhaa..cakap xhenti2,,hahahaa

ha,ckp psl sheila rusly,,smlm aku de la post something kat wall KKR..hahahahha..n yg xboleh blah,,kak sheila rusly reply k ape yg aku komen kat wall tuh,,hahahahhaa..



aku bukan apo,,seyes,,mmg semput aku tgok die cakap,,aku pon jenis ckp laju gak,,tp xdeklah selaju die,,hahahaa..so,,skng ni aku dah pham mcm mn perasaan kwn2 aku klu bercakap ngan aku,,mesti dorg pon semput dengar aku ckp,,hahahahaa

aku dah la ckp laju,,kuat lak tuh,,ahhahahaha,,mama slalu sound aku,,mama slalu ckp..

"xpayah la ckp kuat2,,mama ade kat depan kakak jer..sore akak tuh mcm la mama duk berbatu2,,"

hahahahahaha..nak wat cam,ne,,dah mmg aku jenis ckp kuat,,ntah mcm mn ntah aku nk slowkan sore aku,,aku pon xtaw,,ahahahhaa...=)

disebabkan aku dah terbiasa ckp camtuh,,so,,ngah en.boyfren pon aku ckp camtuh gak,,mmg xdek istilah ckp manja2 la,,kecuali klu aku nk something or aku de wat salah,,ahhahaha,,n klu aku ckp lembut2,,en.boyfren mesti ckp aku buang tabiat kot,,ahhahaha..^______^


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...