TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Thursday 25 August 2011

::: IFTAR wiff ANAK HAYAM :::



aritu aku de tulis pasal aku g berbuka ngan CADBURY CREW an,,semalam aku g bukak ngan ANAK HAYAM pulak,,hahahaha..mmg full aktiviti aku bulan pose ni..

tp sebelum aku g sane,,mcm2 yg jadi kat aku,,aku hampir2 gado ngan mama gara2 aku nk g sane,,mama,,soorry..sebenarnya bukan apo,,aku tahu,,mama risokan aku,,yelah,,aku an pompuan,,pastu nk balik mlm,,yer,,tu aku tahu,,tp aku bukan g sorg,,aku g ramai2,,n aku tau mcm mn nak jaga diri aku,,of course aku akan carik tempat ramai org an..

aku mmg bertuah cz mama selalu antar kemana je aku nk g,,mmg aku rasa aku anak yg beruntung,,tp kdg2 aku rasa mcm terkongkong,,kadang2 jer la yek,,tp selalu aku rasa bersyukur,,bukan semua mak bapak yg snggup antar anak die g mn2 jer n amik lagi,,aiyaaa..ape2 pon,,THANKS MAMA,,LUV U..^___^

semalam,,disebabkan aku kuar lambat sgt,,aku mcm tersangkut kat jalan la..nsb baik aku sempat berbuka ngan dorg,,mkn apo???kami mkn CHICKEN RICE SHOP..mmg terbang melayang2 wet aku,,adehhh..

mcm biasala..kwn2 aku semuanya xdek yg sopan2,,semua jenis gelak mcm HANTU,,so,,semalam,,kecoh gak la kami,,bile dah lama xjumpa,,mcm2 bnda yg nk diceritakan,,masing2 berlumba2 nk bercerita,,hahahaa

k la,,xdek bnda nk citer,,korg g la cuci mata tgok pic k,,mai la berkenalan ngan anak2 hayam tuh,,

en.fais,,liya ngan wawa

suraya(single girl)  n ckin

anak hayam,,xcukup sorg sebenarnya..

kami lagi???huhuh

semua gebu2 jer,,maklumlah,,masing2 hati ngan berbunga2,,=)

suraya,,jgn gelojoh sgt yek..

lepak @ mCD

frenship untill die,,^_^

liya ngan wawa..


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...