TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Friday 5 August 2011

::: cinta kanak-kanak2 :::



dah lama carik lagu ni sebenarnya,,sejak dari darjah 6..baru la ni aku dapat tau lagu apakah ini sebenarnya,,dulu,,yang aku taw,,lirik lagu ni mcm ni,,,hahahaha

"bagai langit dan bumi,perbezaan kita,kerna takdirnya,kitakan bersama"

lirik tu je la yg aku ingt,,hahahahhaa,,maklumlah,,lagu ni pon aku dengar coz ade sorg mamat nyanyi tym darjah 6 dulu cz mamat tuh masuk pertandingan karaoke..hahahaha

ingt lagi tym tuh,,hahahhaa,,kat dewan besar,,<besar ke????>budak tuh nyanyi lagu ni,,tym tu,,si gadis duk belakang skali ngan cikgu ngan budak2 darjah 6..bile mamat tuh nyanyi lagu tuh,,otomatik si cikgu trus cakap,,

"lagu tuh mamat tu nyanyi tuk si gadis tuh.."hahahaha..

si gadis sngt malu giler,,lagi2 biler si cikgu otomatik soh budak2 darjah 6 lambai2 tangan tym si mamat tuh nyanyi lagu ni,,ahahhahaha..

tym tuh cikgu2 sngt sporting kecuali ade sorg cikgu tu,,CIKGU J..psyco betol cikgu tuh...die jeles la tuh cz budak2 darjah 6 pon dah leh kapel2,,sedangkan die yg dah tua pon xdek teman hidup lagi,,KECIANNNNN..<opsss terkutuk pulak,,ampoonnn>

ape2 pon semua tuh dah jadi KENANGAN,,nama pon CINTA MONYET an,,ke mana la sangat cinta monyet tu an..

skng ni SI GADIS tu pon dah de someone yg die syg,,n SI MAMAT tu pon dah de someone yg die syg..masing2 dah bahagia ngan kehidupan masing2,,ALHAMDULILLAH..ape2 pon,,SI GADIS ngan SI MAMAT tetap berkawan...friendship never die..=)

en.boyfrenz,,klu kamoo terbaca entry ni,,kamoo jgn salah faham k,,saya just terkenang memori zaman kanak2 jer,,xde niat apo2 pon k..mcm klakar biler ingt bnda ni,,nmpak sgt kanak2..tp apo2 pon semuanya dah jadi kenangan,,skng saya dah ade kamoo,,saya yakin kamoo yg terbaik tuk saya,,INSYAALLAH..kamoo jaga saya elok2 tau,,sayang kamoo sangat2...=)


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...