TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Friday 9 December 2011

boleh tak kasi saya g DATE!!!



erm,,esok en,boyfren ajak g date,,
okey,,dah 3 bulan kami xjumpa..
so,,konsep di sini redha ngan pasrah k..

smlam en.boyfren kata mnggu ni kompom jadi..
okey,,lagi skali,,aku letak harapan yg tggi..
okey fine,,
en.boyfren kata stakat ni die no hal jer..

tp,,
yg jadi masalah nye skng..
aku lak yg xleh nk kuar,,
si gemok ni..merangkap adek aku,,
ade test moto la pulak,,

adehhhh,,,apalah nasib..
tiap kali nk kuar,,ade je halangan..
macam2 betol la..
aku rasa mcm nk ngis..

korg leh bygkan x perasaan aku???
argggghhhhhh...
tolonglah paham...!!!

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...