TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Saturday 31 December 2011

Selamat tinggal 2011.. Selamat dataang 2012..


Selamat tinggal 2011..
Selamat dataang 2012..

Macam2 peristiwa suka dan duka yang berlaku tym 2011 ni.ape2 pon aku taw,,segala yg terjadi mungkin ade hikmah disebaliknya..insyaallah..

Salah satu peristiwa yg paling menyayat hati berlaku kat aku tym tahun2011..Hahahahhaa..Nk ckp pon segan,,

3 january ni,,genaplah setahun peristiwa aku patah kaki okey..^^


mmg sngsara giler tym tuh..tp ape nak wat,,dah mcm tuh nasib aku..tp,,bile aku duk piker positif..mayB allah bg aku dugaan tuh cz sebenarnya DIA nk soh aku rehat tuh..kan aku extend 1 sem,,lepas aku abis SPM,,aku xbenti2 blaja..pas patah kaki,,amik kau,,rehat la 6 bulan,,hiihih

ape lagi peristiwa pahit yek,,

erm,,mcm biasa la,,dlm hubungan..mesti ade pasang surut..mcm tu la dlm hubungan aku ngan en.boyfren,,ngan kehadiran insan yg tak diundang lagi,,erm,,tahun ni la aku rasa mcm hubungan aku ngan die byk sgt geloranya..tp mcm biasa la..aku just pendam jer..erm,,dah la,,mls nk citer psl hal tuh lagi,,

<nak letak pic tak??hahha,,xpayah kot>

ha,,lg satu peristiwa yg xbest..adehhh

PTPTN aku tuk sem ni sangkut la pulak..Mmg azab betol sem ni bile wet PTPTN sangkut..bukan sebab result aku teruk okey..PTPTN aku sangkut cz aku kan extend sem aritu,,so,,wet xdpt la..seyes,,mmg terasa kesusahannya..hahahaha..Sebenarnya bukan ape,,susah nk shopping jer citernyer,,^^

Ha,,lg satu peristiwa pahit..

Aku kehilangan seorg sepupu,,KAK UNNIE nama die..Die meninggal sbb sawan rasanya..Ape2 pon kita doakan die semoga arwah ditempatkan slm golongan yg beriman..aminnn..al-fatihah

Okey,,abis dah sedey2..

Skang pasal peristiwa manis,bersejarah n ape2 je la yg sama waktu dgnnya..Okey tuk tahun 2011 ni..

1st..peristiwa yg paling aku rasa mcm manis sgt..
Dapat kuar bukak pose ngan geng ANAK AYAM ngan CADBURY crew..Seyes,,sepanjang kami berkawan,ni 1st tym kot bukak pose ngan dorg,,Okey2,,xdilupakan bukak pose ngan en.boyfren,,ni xdek la 1st tym,,dulu pon penah gak..



Okey,,next,,benda yg aku rasa aku Berjaya wat tuk tahun 2011 ni..

Okey,,tym raya aritu,,aku wat open house tuk member2,,n yg bestnyer,,semua makanan yg aku hiding tym tu,,hasil air tangan aku sendiri okey,,101% semua aku msk,,syabas la syikin,,ko mmg dah besar la..^^

Erm,,lagi ape yek..ha,,dalam tahun 2011 ni,,

Alhamdulillah,,aku dapat kaki aku balik,,dah dapat berjalan ngan sempurna..thanks kat mama,abah,family,nenek aku,,n en.boyfren cz sudi amik berat pasal aku tym aku sakit dulu,,thanks banyak2..

Ape2 pon,,walaupon tahun 2011 mcm 2 peristiwa pahit n manis yg berlaku,,ape2 pon aku bersyukur cz ALLAH masih memanjang umur aku,umur seluruh ahli keluarga ,umur en.boyfren n family n xdilupakan juga umur sahabat2 aku,,

Aku bersyukur cz mereka masih lagi ade disisi aku,,
mmg aku xleh nk kehilangan MEREKA..


Esok, dah masuk tahun2012. Terima kasih 2011, kerana menemukan saya dengan awak meskipun kita tidak lagi bertegur sapa. Sekurang kurangnya, ada kenangan untuk disimpan di dalam memori kotak kepala ini.

insyaALLAH tutup buku lama,bukak buku baru,,semoga tahun depan lebey baik dr tahun yang sebelumnya..may Allah brings us happiness in 2012..^^



♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...