TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Saturday 10 December 2011

PART 4: JUMPA KELUARGA SI DIE..



baru aku teringt,,
aku lupa nk sambung PART 4..
ala,,citer aku ngan en.boyfren..

stalker2 yg mana rasa nk baca part sebelum ni,,klik cni,,
sebelum ni,,aku dah citer dr mcm mn aku knl,,
smpai la die abis blaja n balik kg n die keje kat n9,,

okey2,,
skng ni aku nk citer lak,
1st tym aku g jumpa family besar die..

ntah mcm mana,,satu hari en.boyfren ajak aku balik kg die..
n aku pon xtaw mcm mn aku leh setuju nk g jumpa family die,,

mula2 aku mmg takot..
ye la,,aku pk,,klu dah jumpa family bagai,,ni kes serius ni,,
aku tny kat en.boyfren klu family die taw ke x..
die ckp..mak die pesan..
klu just nk main2kan anak org xpayah bwk balik kg..n klu rasa betol2 serius ngan anak org,,so,,boleh la bawak balik,,

so,,die pon nekad la kot nk bwk aku balik kg die,,
okey fine!!!hubungan kami dh mcm serius sgt..

excited nk balik kg en.boyfren sampai xleh tdow,,

en.boyfren tdow je dlm bas,,aku boring,,aku main la snap pic,,huhuh
yg xleh blahnya,,
aku ingt just balik kg biasa jer,,
rupa2nya,,ade kenduri cukur jambul anak ACU..

buaian untuk majlis cukur jambul anak acu,,hasil kreativiti aku,acu ngan pakcu

aiyaaaa..
okey fine,,aku bukan kne hadap family die jer..
aku kne hadap sedara2 die jugak..
cuak giler okey..

kedatangan aku disambut baik oleh family en.boyfren,,
disebabkan kami sama2 org PERAk,,
so,,senang ckit la nk berkomunikasi..
n family die pon jenis byk ckp..
so,,xdek hal la aku nk sesuaikan diri,,

adek en.bofren..

adek enbyren gak,,,=)

tym aku g umah en.boyfren la,,mcm2 aku taw psl en.boyfren..
psl family die..
psl zaman2 die kecik..
semua yg en.boyfren x pnh citer kat aku,,
semua aku taw,,
acu ngan andung la yg citer,,huhuhuhu..

andung en.bofren,,
yg budak kecik tuh,,sepupu en.boyfren,,budak ni la yg kne cukur jambul tym tuh,,

family en.boyfren baik sgt ngan aku,,
mak ayah die bwk aku g makan kat lumut kot tym tu,,

ape2 pon aku syukur sgt cz family die sudi terima kedatangan aku,,^^

p/s: tym ni g sorok2,,xgtaw kat mama pon,,huhuhu,,ampon,,,klu gtaw kompom xlepas punya,,tp pas balik tuh,,aku gtaw kat mama yg aku g sane,,^^



♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...