TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Saturday 3 December 2011

program sambutan JUNIOR BCAR



okey,,letih satu badan arini...
#serupa mcam wat byk keje..

sebenarnya pg td kami pelajar TAHUN 2 BCAR ade wat program tuk pelajar junior..
ala2 orientasi la..saje nak mengeratkan silaturrahim ngan dorg..

4 bunga 1 kumbang..=)

ajk program,,=)
mcm2 xtvt ade tadi,,
yg paling tak tahan,,
ade aktiviti ala2 RUNNING MAN okey..

guest RUNNING MAN..#gemoknya aku,,=(

carilah saya..saya lah guest tu..hihihih

gadis terhangat tahun 2..huhuhu #perasan..

klu dah dasar semua minat korea..
mmg xleh wat ape lah,,^^

ape2 pon bez la jugak td..
semoga korg berpuas hati ngan program yg kami buat ni k..

ni ade ckit pic tuk tatapan korg..^^

senior PKA ngan junior dek ckin,,hahahaa,,#perasan

semangat wat banner ni..=)

ckin unnie n aini unnie..

majlis perasmian penutup oleh ketua setiap tahun,,

#okeythanksbye

p/s: ppsssttt..nk ckp sesuatu,,tp xtaw mcm mn nak ckp..xpelah,,semoga dijauhkan dr segala anasir luar yg leh mngganggu hati n perasaan saya,,saya dh nak exam ni,,so,,biolah sy tenang wat ms skng k..=)



♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...