TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Monday 26 December 2011



mmg syok klu diri ni jadi bahan mainan..
mmg best klu diri ni selalu kne tipu..
n lagi best giler kentang klu kita terus-terusan di tipu..

hey pompuan kat luar tuh..
sape2 je la yg terasa an..
yg ko rasa ade kaitan ngan aku..
ko xpayah la nak kencing aku wei..

berhentilah nk jadi wanita yg sngat kasihan kat aku,,choyyy
dah xduduk setiawan yek??
xcontact dah ngan die yek??
semuanya xsesaje..
ko ni an,,mmg pompuan....
adehhh,,mls nk mngotorkan blog aku ni..

hebat betol mainan korg..
korg penah dgr tak pepatah melayu??

SEPANDAI-PANDAI TUPAI MELOMPAT AKHIRNYA JATUH KE TANAH JUA

okey,,korg ingt pepatah tuh okey..
korg ingt jer,,langit xselalunya cerah..

korg ingt korg leh tipu aku smpai sudah..
korg ingt klu aku iyekan je ape yg korg ckp..
korg ingt aku cayelah kat korg???

mmg tak la an..
diam xsemestinya aku bersetuju je ngan ape ngan yg korg ckp..

p/s: kepada encik boyfren..klu awak baca benda ni,hati sy kuat mengatakan yg awak mmg ade ape2 hubungan ngan pompuan tuh..sy dapat rasakan semua tuh..sy xkan marah awak,,sy just nk awak mngaku jer..selama mana awk nk menidakkan semua benda ni,,ramai yg dah bgtaw bnda ni,,bukti pon sebenarnya dah ade depan mata..tp sy msih nk tny awk,sy jer yg masih percayakan awk,,dengan harapan awak akan jujur ngan sy..

kadang2 dalam hidup ni,,kita xleh jadi tamak,,sy dah penah ckp bnda ni ngan awak an,,awk xleh nk syg 22 sekali,,awk kne pilih antara sy ngan die,,klu awk rasa awk dah xserasi ngan sy,,awk lepaskan je sy,,insyaallah sy leh trima..walaupon bnda ni mnyakitkan..

kdg2 sy rasa,sy terlalu percayakan awk,smpai awk pijak2 pale sy..
awk tau yg sy akan mengiyekan semua yg awk ckp,,
awk tau yg sy akan percaya semua ckp awk,,
awak tau yg sy ni jenis xbyk soal,,
so,,senang la awk nk main2 kan sy kan??
kelemahan2 sy tu sebenarnya lg memudahkan awk tuk wat mcm2 an belakang sy??

kdg2 sy nak jer akhirkan HUBUNGAN kita ni..
tp sy tau,,sy xkuat nk tempoh semua tuh..
awk pon taw sebenarnya sy xleh nk ilang awk,

sy bg peluang kat awak nk betulkan semuanya..
sy bg awk peluang tuk jelaskan semuanya kt sy..
selagi hati saya masih lagi lembut,,
elok awak jelaskan semuanya kat sy..
once klu hati sy dah sakit n hati sy dah tawar..
sy xkan toleh ke belakang lagi dah..

sy xdek kekuatan nk ckp semua benda ni ngan awk..

sy harap sgt awk baca entry ni..



♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...