TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Thursday 1 December 2011

CKIN HEBAT!!!



entry sebelum ni an aku de citer psl aku stress giler blaja BUSINESS MATH..
sape yg xbaca lagi,,cuba la belek entry aku sebelum ni,,
hahahahaha..


korang nak taw x???
<rasa nak melompat tggi2>


AKU DAPAT JAWAB WEI TEST TD TUH!!!!!
yehaaaaaaaaaaaaaaaa...!!!!


xsia2 aku ponteng klas statistic..hahahaha..#mukaBersalah
padahal an ade 1soklan n 2 anak jer,,
tp aku pnyer riso mcm nk jawab final EXAM!!!!!

tapi ape2 pon,,,
aku bukan nk puji diri sendiri,,
tp aku mmg pandai ckit la berbanding tym SPM dulu,,hahahhahaa #silaMuntah

ape2 pon,,,aku bangga ngan diri aku,,^^

tulah,,sebenarnya..

klu kita berusaha ngan bersungguh2,,
kejayaan akan menghampiri kita,,insyaallah,,^^

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...