TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Friday 3 February 2012

" Contest Couple Paling Romantik by Cik Pipie "




okey..ckin join contest lagi..
jarang sbnrnya nk join contest ni..
tp cuti2 ni an,,mcm tertarik lak nk join yg ni..
okey,,stop membebel..^^


nama diberi NOR ASYIKIN, just call me ckin dan nama en.boyfren ADRUL SAFAIS, just call him pais..

gambar ni sebenarnya tym hari konvokesyen saya..
saya rasa gambar ni paling sweet sbb saya rasa segala penat lelah saya selama saya amik DIPLOMA ni amat2 berbaloi2 apabila pada hari paling bermakna tuk saya, si die sudi datang tuk tgok saya amik scroll.. thanks sgt2 kat en.boyfren..^^

macam mana kami berkenalan??
sebenarnya en,boyfren ni member kepada my mom..
kirenya dulu en.boyfren praktikal kat tempat my mom keje la..
nak dijadikan cerita kat KENDURI KAWEN my auntie la 1st tym die jumpa ngan saya..
nthen kami bertukar no phone melalui my untie..then kami jd member dulu ..

19 NOVEMBER 2006..kami mula jd kapel dan alhamdulillah sampai sekarang..
n hope hubungan kami ni akan berakhir ngan hepy ending insyaallah..^^

sebenarnya kami ni boleh dikatakan pasangan yg mengamalkan konsep CINTA JARAK JAUH..
jauh sgt ke yek??huhuh
mula-mula KL-SETIAWAN n skng KL-PORT DICKSON

bak kata en.boyfren dlm hubungan jarak jauh ni yang penting kami perlu percaya-mempercayai dan setia antara satu sama lain..dan walaupon kami jauh tapi insyaallah hati kami dekat..mungkin berpegang dgn kata2 itulah kami still leh bersama smpai sekarang..^^

hope akan bersama sampai ke LIANG LAHAD..insyaallah..^^

eh..sape yg rasa2 nak join..
KLIK SINI 




♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...