TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Thursday 2 February 2012

mama CKIN ^^




best kan klu ade baby..^^
lagi2 klu ade baby sendiri.
naluri keibuan sebenarnya dh ade dm diri aku..
aku xtaw kenapa aku rasa aku dh sedia sgt nk jadi seorang ibu..^^

mmg la bukan mudah nk jd seorg ibu..
tp entahlah,,
xtaw la nape aku sgt berkobar2 nk jd IBU kepada anak bakal suamiku..^^



mesti best klu ade baby..
nnt klu baby tuh dh besar,,die pnggil aku MAMA,IBU,MAK,UMI..
hihiih..



rasa jeles sgt bile tgok member2 yg dah ade anak sendiri,,
bukan 1 jer,,ade yg dah ade 2 anak pon,,
sedangkan aku??
masih terkejar2 ilmu lagi,,hihihih..



nnt org dh de 3,4 anak,,
aku ni baru nk abis blaja,,baru nk kawen la,,itu la..ermmmm..



p/s: xsabar tunggu detik dan saat itu,,mudah-mudahan semoga impian menjadi kenyataan,,aminnnn..

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

1 comment:

  1. alooo comel bby uh ... kite follow sini ..jom follow kite balik tok join contest ,,..

    princessfiffy-cayunk.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...