TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Sunday 12 February 2012

mr.teddy.. :)




boring tahap gaban malam ni..
xtaw nak buat ape..
nak msj ngan en.BF..mayb die ngah bz uruskan abah die kot..
so,,leave him alone..
so,,aku kne la carik cara mcm mn nk hiburkan diri aku ni ha..

gambar kat atas tuh..
ehem..ehem..
bear tuh en.BF ngan hasrul yg kc,,
sebenarnya ade lg 6 ketul atas katil aku tuh..
tp malas la pulak aku nk posing ngan dorg semua,hihih

aku rasa ni 1st tym kot aku mengedik ngan bear2 aku ni ha..
dulu,,aku xdeklah obses sgt ngan bear2 ni..
1st aku dpt bear..en.BF yg kaci..
pastu die start kc bear tym konvo..pastu member2 aku kc..
sampailah byk bear aku kat umah tuh,,hihih

rasa mcm gedik lak posing ngan bear ni...
kisah la pulak aku an???
hihihi..okeybye!!

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...